Måndag, dag 229

Hm.. Nu är det ju jäkla nära till jag åker härifrån!

Fick precis min flyginfo, vilket inte ser så kul ut då jag är plnerad att komma till Sverige
två dagar tidigare än min familj. Så det där måste jag ju verkligen försöka ändra. Helgen
har vart helt ok. Helgens hödjpunkt var helt klart DYW - distinguished young woman, eller
Junior Miss. Då får alla juniorer tävla i en talang som de har, sen har de även olika andra
saker de tävlar i som fitness till exempel. 

Det var jätte kul att kolla på! Sen har jag vart sjuk idag, som inte alls är en hödjpunkt.

Såhär ungefär ca 8-9 veckor innan man åker hem, så känns det faktiskt ändå rätt så lagom.
Har tillbringat 32 veckor + 4 dagar här i Amerika och det har varit de bästa 32 veckorna i
hela mitt liv. Jag har lärt mig så otroligt mycket, fått nya vänner för livet, fått en extra familj,
fått ta del av massa olika kulturer, fått massa erfarenhet och lärt mig as massa om min själv.
Allt jag har lärt mig här kommer jag ha sjukt stor nytta av i framtiden.

Bara för att jag för stunden känner mig ganska klar med Amrika, är jag självklart inte klar
föralltid. Jag tycker det ska bli väldigt skönt att komma hem och bo med mamma och pappa
igen, och äta maten och godiset igen, hem till Bötinge, ta körkort, och göra allt som en 18åring
kan göra i Sverige. Men mitt hjärta kommer alltid stanna kvar här, och förhoppningsvis om
två år kommer jag åka tillbaka för att plugga på College. Sen kommer jag föhoppnigsvis även
gifta mig med en Amerikanare så jag kan flytta hit haha. De är större möjligheter till success!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0