Dag 97 och 98


Jisses vilken dag jag hade igår!

Det var ju TURKEYDAY! Haha, så himla sjukt god mat, men det kändes lite som
att det enda det handlade om var mat.. Man gjorde ju inget annat under dagen..
Man åt mat, spelade spel, sen åt man efterrätt, sen spelade man mer spel, sen
åkte man hem.. Fast vi åkte senare till Walmart för Black Friday, som var ganska
liget! Skojar inte. 

Köpte två lena filtar, en len kudde, ASSSS många filmer, chips och julstrumpor!
Black Friday är när nästan allting är på sale, förhoppningsvis ska vi åka in till IF
imorgon för black friday, så jag kan handla lite nya kläder :)

En sjuk grej de berättade, i New York under black friday är det människor som
dör haha.. hur sjukt?

I alla fall, idag ska vi äta ännu mera mat.. Jag älskar mat! Haha



Min värdbrors tjej/blivande hustru



Gulligt va?



Shane, man absoluta favorit! Min värdsysters man



Min nya värdsyster



TURKEEEEY



Jennifer (min värdsyster) gjorde den godaste kalkonen



Min tallrik. De har som tradition att duka åt en i deras familj, detta fick jag!



Så himla söta! Skönaste tjejen det där



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0