Dag 89, 90 och 91

I tisdags åkte jag till kyrkan för att ha mutual, jag och min kompis sjöng
hero med Mariah Carey och sen pratade alla om deras hjältar, många
känslor inblandade!

Nu är det som så att jag kommer idag byta värdfamilj. Jag har inte velat
skriva något här tidigare, men nu är dert betstämt, mina väskor är packade
igen och jag flyttar i eftermiddag. Det är lite spänt mellan oss just nu, men
det kan väl inte komma undan kanske? 

Jag tror att det kommer bli bättre för oss alla nu, eller det är vad jag hoppas!
Jag kommer inte vara ovän med min gamla familj, vi bara fungerade inte tillsammans!

Jag kommer ha en helt underbar helg så på söndag kommer jag skriva mer om
det och lägga upp lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Lycka till

2011-11-19 @ 19:16:11
Postat av: Mathilda

Nu vill vi gärna se bilder på ditt nya rum ;)

2011-11-22 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0