Dag 122, 123, 124, 125

Christmas day: Dag 125!

Alltså.. Himla mysigt jag har det här! Just nu bakar vi Aebleskiver - Christmas doughnuts
Tidigare gjorde vi risgrynsgröt. Imorse öppnade vi först paketen i våra julstrumpor,
sen gick vi till kyrkan och sjöng.

Efter det spelade vi ett roligt spel. Det var en hjärna med saker vi skulle göra, och efter
varje gång vi klarat en av sakerna fick vi gå och leta efter ett paket. Det hela slutade med
att vi bara letade paket haha. Efter det samlades vi alla på övervåningen för att öppna
paketen under granen. Så himla mysigt :)

I torsdags åkte vi och julshoppade, i fredags var det julfest med släkten och igår hade vi kör sen
bakade vi lite. Sen senare på kvällen hade vi julmiddag, Shane (värdsysterns man) en julsaga och
efter det öppnade vi två paket, i vilka vi hade våra jul pj:s. 

På tisdag åker vi till Kanada och stannar där till lördag, sen börjar skolan..



Hela la familla samlad



Jag och min syster



Jag, mina två småsystrar och tomten (fejk)



Grandpa gör kakor



Vi med våra nya pj:s




Allt detta i min julstrumpa






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Merry Christmas Fanny! I think the day turned out wonderful. I hope you have good memories of your American Christmas!

2012-02-04 @ 06:54:44
URL: http://fredfamfairytale.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0