Nevermind, I find someone like you

Försökte tidigare att blogga från mobilen, och ni kan ju gissa hur det gick..
Fattar inte alltså. 

Har i alla fall idag varit och plåtat mig på Extra, kommer ev. vara med imorgon
så håll utkik ni som bor i östergötland. Åkte sen till omberg för att beta av morsans
mors-dag present - höghöjdsbana! Jo men det var roligt och så, hehe.

Nu ska jag bara chilla heeeela kvällen och ladda inför morgon då jag ska städa mitt rum,
packa, träffa min alldeles egna Jennie och tillsist men inte minst en sista kväll med
syrran.. Låter hemskt! Men det kommer bli en fin kväll, bio och god mat.

Var för några veckor sen, förresten, på Grönan med min bror och Vira, bara för att
spendera lite tid med de innan jag åker..

..iväg ETT HELT ÅR! 

Det är faktiskt svårt att tänka vad man kommer sakna, om man ens kommer sakna nåt,
för man har ingen aning! Det jag vet är att jag ska handla massa LÖSGODIS, för det finns
inte där nere, så det ska jag göra imorgon också.

Tror det var allt, ciao

Kommentarer
Postat av: MIE - MIN VÄG MOT BEBISFOTOGRAF & FRISÖRSKA

Jag har en veckans blogg-liknande tävling på gång just nu. Om du är intresserad av att delta :)

2011-08-14 @ 20:32:54
URL: http://mieevnice.blogg.se/
Postat av: sara

haha där nere? over there menar du väl? ;)

kommer sakna dig skruttan! :( hoppas du får ett toppenår! <3

2011-08-14 @ 23:07:14
URL: http://aktadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0