Dag 3

Idag har vi bara chillat, för att skolan börjar imorgon.
Grabbarna satte upp staket, sen decka alla tre i soffan.
Jag och Cindy åkte till Walmart för att handla lite girlystuff,
träffade även tränaren för Snake Rivers tjejlag, ååååh
jag vill spela! Han verkar lixom verkligen vela ha mig där,
han har fortfarande mig på listan sen tänkte han ta med mig
och åka vattenskidor med de andra i laget, och jag spelar
inte ens i laget, haha!

Amerika är lustigt strikt, nästan fööör strikt! Shit..

Justee sen har vi möblerat i mitt rum, det vart fint och mycket
mer personligt. Men det kommer bli bättre med tiden!

Har nyss ätit äkta amerikansk hamburgare och jag måste säga
att det är UNBEATABLE!



Från att ha sett ut såhär





Till att se ut såhär, LOVE IT!



Kommentarer
Postat av: Thilda

Ha det Underbart i Skolan nu då :)

2011-08-22 @ 07:36:21
Postat av: Mamma

Vad fint rummet blev. Hoppas du haft en kanondag idag. <3

2011-08-22 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0