Dag 1 och dag 2

Lite catchin' up från igår:
Det var jääääätte varmt, och de säger att de haft en kall sommar...
Vi var och handla på Walmart, typ som ica maxi fast de har apotek och
cyklar och skit mycket! Det var väldigt roligt att se, och allt är verkligen
större, no shit! 
Vi bakade monstercookies, hur goda som helst! Sen hjälpte jag även
till att göra pizza på kvällen. Kvällen avlsutades väldigt tidigt!
Hade jätte ont i magen, men jag antar att det kommer gå över snart
när det mesta blir "som vanligt":

Idag!
Redan dag 2. Vakna precis, skönt att sova till halv 10 istället för halv 6!
Undra vad som händer idag.. vet ej man jag ska i alla fall äta frukost
nu, sen duscha. Sen får vi se vart Amerika tar mig!
Juste, ikväll ska jag på fest, woho :D





Bentley och Scooter:)



Kommentarer
Postat av: Thilda

när får vi se ditt rum då :)

2011-08-20 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0