Ännu en dag närmare

Ojoj fullt upp, vart på fotboll hela dagen!
Sade farväl till mitt lag och kände att jag verkligen tycker denna
körtelfeber kommer olägligt då jag mer än nåt vill TRÄNA!

Meen, det är saker man får ta tag i efteråt..

Det blir så himla komplicerat när folk frågar hur man mår, missförstå mig
inte, jag uppskattar det verkligen, men man vill ju inte ljuga, och jag mår ju
bra fast jag är inte frisk.. så vad ska man svara? Mitt svar brukar i alla fall
låta, typ, såhär: Det är bra.. eller egentligen är det väl inte bra.. fast det är bra!
Haha jaja sluta tjata, typ.

Nu är det bara söndag, måndag, tisdag och onsdag kvar, sen bär det iväg!
Och alla frågar om jag är nervös eller om jag har resfeber.. Men jag har fortfarande
inget av det!

Imorn blir det lite mer fix så snart ser ni bloggen på extras hemsida och i tidningen,
på måndag ska jag packa och fixa det sista, tisdag blir det avskedsfest och onsdag bara
vila, kanske passar på att träffa nån vän. Så ser mitt liv ut!

Ahjuste, fick mina biljetter igår, det ser ut som att jag ska byta i Tyskland och Denver..
hur nu det kommer bli! Har också börjat mejla lite med min familj och det verkar jätte bra!

Det var allt för mig, and I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0