0.07 dag 2

För de som undrar kommer bilderna på huset och mitt rum snart,
jag lägger upp alla bilder samtidigt och jag har inte alla än, men det
kommer!

Lyckad dag! Har haft soooo much fun! Det roligaste är att säga vad jag
heter, för det är aldrig någon som fattar haha. 

Åkte in till Idaho Falls för en liten shopping runda, och ALLT är skit billigt!
Bilder coming up! Har även vart på en mexikansk fest med äkta mexikansk
mat.. Det såg lite läskigt ut, men det smakade rätt bra.
Senare på kvällen träffades vi senior tjejer för att dekorera våra senior
tröja, himla roligt! De där tjejer är helt craaaazy! Men så himla roliga
och gulliga. Så nu är jag slutkörd hehe.

Visste ni att de kallar crazy för loco? Nu vet ni!



kofta - $39.50 = SEK237



Kofta - $20.00 = SEK120



Skinnjacka - $34.50 = SEK207



Jeans - $49.50 = SEK297

Fattar ni grejen? Hehehehe.



Köpte även skolgrejer



och en hårfön för 54kr haha!



Här är min Senior tischa som jag kommer ha på mig på matcher och så vidare.. hehe

Nu ska jag sova:)

Kommentarer
Postat av: Vad snygg den är, skinnjackan. Ser ut som min storlek.

2011-08-21 @ 09:48:50
Postat av: Thilda

Får man se hur dit schema ser ut sen då? :)

2011-08-21 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0